Zwroty i reklamacje

Wszystkie produkty zakupione w sklepie internetowym LEBRAND.pl mogą podlegać zwrotowi lub wymianie. Podstawą do uznania jest paragon oraz metka. Rzeczy nie mogą mieć śladów użytkowania, a koszt zwrotu ponosi klient.

W przypadku reklamacji konieczne jest opisanie okoliczności zniszczenia, proponowany sposób rekompensaty( zwrot pieniędzy lub wymiana na nowy towar). Na rozpatrzenie reklamacji sklep LEBRAND.pl ma 14 dni roboczych.

Zwroty i reklamacje prosimy wysyłać na adres: LEBRAND ul. Mysia 3, 00-496 Warszawa. Każda paczka musi mieć dołączone pismo świadczące o odstąpieniu od umowy. Konieczne jest podanie imienia i nazwiska zamawiającego, numeru zamówienia, przyczyny zwrotu oraz danych do przelewu należności za zwrócony towar.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl