Zwroty i wymiany
Każdy produkt, który jest w nienaruszonym stanie i posiada oryginalne metki może zostać zwrócony lub wymieniony bez podania przyczyny. Wyjątkiem są kolczyki, których ze wzgledów higienicznych nie można zwrócić. W przypadku ewentualnego zwrotu zestawu musi on zostać zwrócony w całości.
Na zwrot lub wymianę klient ma 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Aby zwrot lub wymiana zostały pomyślnie sfinalizowane konieczne jest wypełnienie formularza zwrotu/wymiany (do pobrania TUTAJ). Formularz taki jest wysyłany drogą mailową razem z elektronicznym rachunkiem. Można go także wypełnić i wydrukować w panelu klienta, do którego możesz się zalogować klikając „konto” po prawej stronie naszego sklepu internetowego www.lebrand.pl
Jeśli masz pytania lub wątpliwości skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta mailowo contact@lebrand.pl lub telefonicznie +48 881 587 087.
W celu zamówienia bezpłatnej przesyłki zwrotnej na terenie Polski należy skorzystać z dołączonej do przesyłki etykiety DHL i postępować zgodnie z instrukcją zamieszczoną na stronie https://dhl24.com.pl/zwroty/ lub skontaktować się z nami pod adresem contact@lebrand.pl. W przeciwnym wypadku koszty zwrotu ponosi kupujący.
Do zwrotu zamówienia przysługuje jedna bezpłatna etykieta zwrotna.
Klient zostanie poinformowany drogą mailową o otrzymaniu zwrotu/produktu do wymiany.
Środki za zwrot zamówienia zostaną zwrócone klasycznym przelewem bankowym na numer konta, który został wskazany w formularzu do 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwrotu.
Szczegółowe informacje znajdziesz w naszym regulaminie.