Zwroty i wymiany

Każdy produkt, który jest w nienaruszonym stanie i posiada oryginalne metki może zostać zwrócony lub wymieniony bez podania przyczyny. Wyjątkiem są kolczyki, których ze wzgledów higienicznych  nie można zwrócić. Na zwrot lub wymianę klient ma 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Aby zwrot lub wymiana zostały pomyślnie sfinalizowane konieczne jest wypełnienie formularza zwrotu/wymiany (do pobrania TUTAJ). Formularz taki jest wysyłany drogą mailową razem z elektronicznym rachunkiem. Można go także wypełnić i wydrukować w panelu klienta, do którego możesz się zalogować klikając „konto” po prawej stronie naszego sklepu internetowego www.lebrand.pl 
Jeśli masz pytania lub wątpliwości skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta mailowo contact@lebrand.pl lub telefonicznie +48 881 587 087.

 

W celu zamówienia bezpłatnej przesyłki zwrotnej na terenie Polski należy skorzystać z dołączonej do przesyłki etykiety DHL i postępować zgodnie z instrukcją zamieszczoną na stronie https://dhl24.com.pl/zwroty/ lub skontaktować się z nami pod adresem contact@lebrand.pl. W przeciwnym wypadku koszty zwrotu ponosi kupujący. 

Do zwrotu zamówienia przysługuje jedna bezpłatna etykieta zwrotna.

 

Klient zostanie poinformowany drogą mailową o otrzymaniu zwrotu/produktu do wymiany. 

 

Środki za zwrot zamówienia zostaną zwrócone klasycznym przelewem bankowym na numer konta, który został wskazany w formularzu do 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwrotu. 

 

Szczegółowe informacje znajdziesz w naszym regulaminie.